Welkom op het Mr. Green forum!

Welkom op het Mr. Green forum, zoals veel andere websites moet je je registreren om meer forums te kunnen zien en berichten te kunnen plaatsen. Maar maak je geen zorgen, dit is gratis en in een paar minuten gepiept. Registreer je nu of login.

De voordelen op een rijtje:
  • Maak nieuwe discussies en reageer op andere discussies
  • Mogelijkheid om de shoutbox te gebruiken
  • Maak nieuwe vrienden
  • En nog veel meer!
Guest Message © 2010 DevFuse

Toggle shoutbox Shoutbox

SilverDust Icon : (Today, 15:49) nee
Delpiero Icon : (Today, 15:16) TANDARTS HEINIX Christophe
ikt Icon : (Today, 15:15) lol python
SilverDust Icon : (Today, 14:53) :yeah:
VforV Icon : (Today, 14:33) :bon:
SilverDust Icon : (Today, 14:23) wat gek :meh:
Martini Icon : (Today, 13:59) wtf ik typte zo mijn naam in op google staat er in 1 resultaat iets met drank :o
SilverDust Icon : (Today, 07:40) nee
Heinix Icon : (Yesterday, 22:02) wtf ik typte zo mijn naam in op google staat er in 1 resultaat iets wat ik gister in de shoutbox zij
Martini Icon : (Yesterday, 18:47) :v
Heinix Icon : (Yesterday, 18:35) Dac de Pterodactylus kan vliegen in de lucht en hij jaagt de Dinobabies soms ook op de vlucht! Dinobabies plaagt hij voor de lol. Dinobabies slaan op hol!
Delpiero Icon : (Yesterday, 17:47) :v?
SilverDust Icon : (Yesterday, 17:12) :yeah:
VforV Icon : (Yesterday, 17:01) :v ?
oDi.W Icon : (Yesterday, 17:00) lulz'd @ www.mr-green.nl
ikt Icon : (Yesterday, 16:51) Die is te nieuw
Delpiero Icon : (Yesterday, 13:40) :awesome:
SilverDust Icon : (Yesterday, 12:26) :clown:
Martini Icon : (Yesterday, 12:16) :burgemeester:
ikt Icon : (Yesterday, 11:21) :siender: :henk:
Resize Shouts Area

• (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Sorry

#21 User is offline   kel Icon

• Mr. Green Fan :D
  • PipPipPipPipPipPip
  • Group: Leden

Posted 17 februari 2008 - 21:46

:o Nu komt de aap uit de mouw (of de gta-pilot uit zijn pseudoniem). Wel goed van je dat je het verteld had, want als iemand erachter was gekomen, dan zou je zeker nog eens gebanned zijn. Ik hoop alleen dat die tijden met de ruzies nooit nog eens weerkeren.

@ Flipkip: Volgens mij moet je dan een programma hebben dat heel vaak joined ofzo, en dat de bandwith-limit overschreden wordt.
Hey, my sig changed!
0

#22 User is offline   Impulse.W Icon

• PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Greens

Posted 17 februari 2008 - 21:59

View Postkel, on Feb 17 2008, 21:46, said:

:o Nu komt de aap uit de mouw (of de gta-pilot uit zijn pseudoniem). Wel goed van je dat je het verteld had, want als iemand erachter was gekomen, dan zou je zeker nog eens gebanned zijn. Ik hoop alleen dat die tijden met de ruzies nooit nog eens weerkeren.

@ Flipkip: Volgens mij moet je dan een programma hebben dat heel vaak joined ofzo, en dat de bandwith-limit overschreden wordt.

Nee, dat was een bug in de oude SA-MP 0.2. Volgens mij kon je met 'q' de gehele server laten crashen. Die bug is snel gefixed in 0.1.2. (Weet de versie namen niet precies)
0

#23 User is offline   Arno Icon

• R.I.P. John & George

Posted 17 februari 2008 - 22:04

View PostTheBlackDevil, on Feb 17 2008, 21:59, said:

Nee, dat was een bug in de oude SA-MP 0.2. Volgens mij kon je met 'q' de gehele server laten crashen. Die bug is snel gefixed in 0.1.2. (Weet de versie namen niet precies)

Nee, het was via een lame tool:
Posted Image
By hook or by crook, I'll be last in this book.
0

#24 User is offline   Impulse.W Icon

Posted 17 februari 2008 - 22:06

View PostArno, on Feb 17 2008, 22:04, said:

Posted Image

Hoe kom jij aan een screen waar moderator opties op te zien zijn?
0

#25 User is online   ikt Icon

• (☞゚ヮ゚)☞

Posted 17 februari 2008 - 22:07

Misschien was de screen van een admin die deze vrijgeven heeft? Of misschien was Arno wel ooit admin? Of misschien heeft Target die laten zien? Of misschien hebben de boskabouters de koningin ontvoerd? Wie weet...

Alle masturberende beren! Weg met die screen! Nu er geen andere gebruikers dan TBD en Kraay online zijn zeg ik dit maar: Op de screen kun je de naam van de crasher zien. En die kun je Googlen.

This post has been edited by ikt: 17 februari 2008 - 22:09

Posted Image

vroem!
0

#26 User is offline   Siender Icon

Posted 18 februari 2008 - 10:04

En wat dan? Die naam zit zelfs bij mij in mijn msn lijst. Hij was toen gewoon ook actief met mr-green totdat hij dit deed.
0

#27 User is offline   Arno Icon

• R.I.P. John & George

Posted 19 februari 2008 - 16:57

View PostTheBlackDevil, on Feb 17 2008, 22:06, said:

View PostArno, on Feb 17 2008, 22:04, said:

Posted Image

Hoe kom jij aan een screen waar moderator opties op te zien zijn?

Dit was van een ander forum. @ikt: Deze bug is al lang gefixt, maakt dus niet uit.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
0

#28 User is offline   DutchMan Icon

• PipPipPipPipPipPipPipPip

Posted 19 februari 2008 - 17:26

View PostFlipkip, on Feb 17 2008, 21:21, said:

Lol, ik d8 het al dat jij gta-pilot was.. Gezien jij in je gta-pilot's msn naam een site had staan waarin dutchman het eerste lid was :o

Flipkip, Uberno0b, T@rget, en volgens mij Rick (weet ik niet zeker) hadden we de servers laten crashen (ik 1X).

Ik had iig geen server laten crashen? ;o weet geeneens hoe ^^

Gezien jij in je gta-pilot's msn naam een site had staan waarin dutchman het eerste lid was :o

Wel. Dat weet je wel en dat dé je zelf ook. Ik was er zelf bij op TS.
Posted Image
:o
0

#29 User is offline   Dominator Icon

• sup

Posted 19 februari 2008 - 17:30

Hij heeft de server niet laten crashen, hij luisterde alleen mee via TS. (Toch?)

View Postikt, on 04 september 2010 - 22:03, said:

View PostNuke, on 04 september 2010 - 18:01, said:

Hoeveel auto's heb je wel niet nodig? Nogal zonde van het geld als je het mij vraagt.

En dat zegt iemand met een Mac Posted Image

0

#30 User is offline   DutchMan Icon

Posted 19 februari 2008 - 17:38

View PostDominator, on Feb 19 2008, 17:30, said:

Hij heeft de server niet laten crashen, hij luisterde alleen mee via TS. (Toch?)

Nee hij was het zelf ook.
Posted Image
0

#31 User is online   VforV Icon

• イアン

Posted 19 februari 2008 - 17:42

View Postdutchman, on Feb 19 2008, 17:38, said:

View PostDominator, on Feb 19 2008, 17:30, said:

Nee hij was het zelf ook.

Ach, en waarom zou Flipkip zoiets doen?
0

#32 User is offline   SnakeSpear Icon

• SnakeSpear Rulezz =D
  • PipPipPipPipPipPip

Posted 19 februari 2008 - 17:42

View PostTheBlackDevil, on Feb 17 2008, 11:14, said:

Had ik nooit achter jou gezocht, maar nu je het zegt klinkt het ook wel logisch. Je was ineens niet meer op je 'ikmax' XFire account, en je praat nog altijd hetzelfde.

Moeilijk he, afstand nemen van Mr.Green. Alle leden die zeggen dat ze weggaan komen na een tijdje weer terug. :') Hopelijk kan je je nu wel eens gedragen en normaal meeposten.

Zo is dat :)
Posted Image
Posted Image

.:SNAKESPEAR IS B4CK!!:.
0

#33 User is offline   Nuke Icon

• 071

Posted 19 februari 2008 - 18:49

Sorry hoor dutchman, maar ik vind het gewoon zo laag om je eigen acties goed te praten door iemand anders (in dit geval Flipkip) in een kwaad daglicht te proberen te stellen.
Het zal me een zorg zijn dat je weer teruggekomen bent, maar ga dan niet zo beginnen.
Posted Image
0

#34 User is online   Ywa Icon

• Tosti!
  • Group: TopCrew

Posted 19 februari 2008 - 19:27

View PostNuke[NL], on Feb 19 2008, 18:49, said:

Sorry hoor dutchman, maar ik vind het gewoon zo laag om je eigen acties goed te praten door iemand anders (in dit geval Flipkip) in een kwaad daglicht te proberen te stellen.

Hij verteld zijn verhaal, mag dat niet?

14:33 - Mayco: Maar meiden moesten elkaar ook (tong)zoenen, en omdat ik nogal een pervers mannetje ben dacht ik ":yeah:"
0

#35 User is offline   Nuke Icon

• 071

Posted 19 februari 2008 - 19:59

View PostYwa, on Feb 19 2008, 19:27, said:

Zeker weten mag hij zijn verhaal vertellen. Waar ik op doelde was de discussie tussen Flipkip en dutchman: of Flipkip nou wel of niet meegedaan had met het laten crashen van de servers. Dutchman bekent zelf mee te hebben gedaan, maar noemt ook genoeg andere namen. Of die mensen nu wel of niet schuldig zijn maakt dan niet eens zoveel uit, ik vind het gewoon laag om anderen ook omlaag te halen. De hele ruzie was allang weer vergeten, dus dan vind ik het nogal onnodig om andere leden op deze manier nog een trap na te geven.
Posted Image
0

#36 User is offline   DutchMan Icon

Posted 19 februari 2008 - 20:03

View PostNuke[NL], on Feb 19 2008, 19:59, said:

View PostYwa, on Feb 19 2008, 19:27, said:

Zeker weten mag hij zijn verhaal vertellen. Waar ik op doelde was de discussie tussen Flipkip en dutchman: of Flipkip nou wel of niet meegedaan had met het laten crashen van de servers. Dutchman bekent zelf mee te hebben gedaan, maar noemt ook genoeg andere namen. Of die mensen nu wel of niet schuldig zijn maakt dan niet eens zoveel uit, ik vind het gewoon laag om anderen ook omlaag te halen. De hele ruzie was allang weer vergeten, dus dan vind ik het nogal onnodig om andere leden op deze manier nog een trap na te geven.

Ik zeg de waarheid en daar hoort dat ook bij.
Posted Image
0

#37 User is offline   Flipkip Icon

• PipPipPipPipPipPipPip

Posted 26 februari 2008 - 15:00

View Postdutchman, on Feb 19 2008, 17:26, said:

View PostFlipkip, on Feb 17 2008, 21:21, said:

Lol, ik d8 het al dat jij gta-pilot was.. Gezien jij in je gta-pilot's msn naam een site had staan waarin dutchman het eerste lid was :o

Flipkip, Uberno0b, T@rget, en volgens mij Rick (weet ik niet zeker) hadden we de servers laten crashen (ik 1X).

Ik had iig geen server laten crashen? ;o weet geeneens hoe ^^

Gezien jij in je gta-pilot's msn naam een site had staan waarin dutchman het eerste lid was :o

Wel. Dat weet je wel en dat dé je zelf ook. Ik was er zelf bij op TS.

Ik weet zelf toch zeker dat ik het niet was, ik was toen geneens op teamspeak. Later hoorde ik ervan.
Posted Image
0

• (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

© 2006-2009 Mr. Green & Limetric.
Bij het bezoeken van deze website ga je akkoord met onze algemene woorden en regels.

IPB skin ontwikkeld door eXtremepixels.